Branisko tunelTASR/Oliver Ondráš
Aktivisti opakovane žiadajú zmenu trasovania cesty. Ich návrh v minulosti neprešiel.
Za ďalším meškaním výstavby úseku D1 Hubová – Ivachnová sú spory o jeho trasovaní. Vedenie Národnej diaľničnej spoločnosti v pondelok informovalo, že na úseku, ktorý mal byť pôvodne hotový už v roku 2017, sa práce obnovia až v júli. Stavať sa malo už tento mesiac, no aktivisti a poslanci mesta Ružomberok finálne stanovisko envirorezrotu pred nadobudnutím právoplatnosti napadli. V námietkach občianskeho združenia Zdravý domov a zastupiteľstva mestskej časti Hrboltová sa zhodne píše, že ministerstvo dopravy zvolilo nesprávny variant stavby. Navrhujú vlastný, ktorý zas diaľničiari...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-06 11:50:00 - Feat.: - Title: Chorvátsko nasadilo bič na nezodpovedných vodičov. Nové radary netrestajú iba rýchlosť
02 - Modified: 2024-05-05 15:00:51 - Feat.: - Title: Na časti D2 za Kútmi smerom do Bratislavy bude prejazdný len jeden pruh
03 - Modified: 2024-05-03 12:23:50 - Feat.: - Title: S výstavbou tunela Karpaty môže pomôcť zákon o strategických investíciách, tvrdí Ráž. Má odľahčiť Bratislavu
04 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
05 - Modified: 2024-05-02 11:50:00 - Feat.: - Title: Stopka pre inváziu čínskych elektromobilov: EÚ by musela uvaliť mimoriadne vysoké clá