StoryEditorFacebook prudko narástol, Coca-Cola padla. Toto je desať najcennejších značiek
V rebríčku najcennejších značiek sveta nastali zmeny.
Hodnota najcennejšej značky sveta sa medziročne zvýšila o tri percentuálne body na viac ako 184 miliárd dolárov (vyše 156 miliárd eur). Vyplýva to z tohtoročného rebríčka stovky najcennejších značiek sveta, ktorý zostavuje výskumná spoločnosť Interbrand.
Do výpočtu hodnoty značiek zahŕňa napríklad finančné výsledky produktov a služieb ponúkaných pod danou značkou či jej vplyv na zákazníka.
Pozrite si v galérii desať lídrov a aj to, kto sa umiestnil na prvých miestach rebríčka najcennejších značiek sveta:
01 - Modified: 2017-09-16 13:49:39 - Feat.: 0 - Title: Európska únia chystá bič na Apple a Google. Zákon o zdaňovaní digitálnych gigantov
02 - Modified: 2017-09-18 12:56:29 - Feat.: 0 - Title: Vývojár Marek Rosa: S umelou inteligenciou peniaze zmiznú
01 - Modified: 2024-05-28 09:00:00 - Feat.: - Title: Ľudovka valcuje konkurenciu: Toto je 20 najpredávanejších áut tohto roka v Európe
02 - Modified: 2024-05-28 08:16:12 - Feat.: - Title: Paradox v rebríčku. Rusi sa vyšplhali na druhé miesto, o rok môžu byť na čele
03 - Modified: 2024-05-22 06:30:00 - Feat.: - Title: Zverejnili zoznam najlepšie hodnotených filmov. Obrovský hit Oppenheimer sa umiestnil na šokujúcom mieste
04 - Modified: 2024-05-09 11:55:27 - Feat.: - Title: Cestovatelia si na stránke Tripadvisor zvolili 10 najlepších hotelov na svete. Vyhral okázalý luxus v exotike
05 - Modified: 2024-05-07 11:59:05 - Feat.: - Title: Streamingové služby Disney sú prvýkrát v zisku, firma zvýšila celoročný výhľad