StoryEditor

Nápojové giganty stavili na čaje, čipsy či alkohol

15.03.2018, 23:00
Podľa analytikov sa vstup na nové trhy bude diať čoraz častejšie.

Len začiatkom marca nápojový gigant Coca-Cola oznámil rozšírenie svojho portfólia o prvý alkoholický nápoj. Tento týždeň sa k nej pridala aj Kofola, ktorá kúpila českú značku čajov Leros. Stratégia firiem pritom nie je ojedinelá. S rozširovaním portfólia výrobcov sa na modernom trhu budeme podľa analytikov stretávať častejšie. Ide o stratégiu posilňovania pozície v konkurenčnom boji.


Ochrana pozície firmy
Rozširovanie produktových portfólií nápojárskych firiem je v súčasnosti výrazný trend. Ako ozrejmil Kryštof Kruliš, predseda Spotrebiteľského fóra, veľkí výrobcovia soft drinkov experimentujú s produktmi s obsahom alkoholu a, naopak, pivov...

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-30 12:12:48 - Feat.: - Title: Na západe Slovenska sa schyľuje k výstavbe centra, ktoré bude väčšie ako Amazon. Stáť bude desiatky miliónov 02 - Modified: 2024-05-29 22:00:00 - Feat.: - Title: Rozbeh slimačím tempom. V čerpaní nových eurofondov opäť zaostávame, z miliárd sme zatiaľ využili odrobinky 03 - Modified: 2024-05-28 22:00:00 - Feat.: - Title: Investície do nehnuteľností boli ešte pred pár rokmi „in“. Ako je to dnes? 04 - Modified: 2024-05-31 11:03:05 - Feat.: - Title: Na hornú Nitru smeruje nový investor. Pomôže regiónu ale žilinskej Kii 05 - Modified: 2024-05-27 17:30:00 - Feat.: - Title: Ekonomického tigra strieda zázrak na Visle. Poliaci berú megainvestície a vzďaľujú sa Slovensku
menuLevel = 2, menuRoute = finweb/zahranicna-ekonomika, menuAlias = zahranicna-ekonomika, menuRouteLevel0 = finweb, homepage = false
31. máj 2024 14:12