StoryEditorMedia a Kampaň: Obidve kategórie patria MADE BY VACULIK
Celá pravda ale znie, že v oboch súťažila iba ich práca Manifest pre Tatra banku.
Vo februárovom Hodnotení Stratégií sme mali celkovo menej prihlásených prác. MADE BY VACULIK ale nič...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-03-11 14:26:58 - Feat.: 0 - Title: Selfpromo: Zaraguza sa porote páčila a postupuje do ročného finále
02 - Modified: 2024-03-11 14:19:34 - Feat.: 0 - Title: OOH: Nebuďte zvieratá majú pekný headline a zaujímavú slovnú hračku
03 - Modified: 2024-03-11 14:53:12 - Feat.: 0 - Title: Online video: Vyhral Manifest Tatra banky, ale nebolo to najlepšie hodnotenie
04 - Modified: 2024-03-11 14:07:29 - Feat.: 0 - Title: Film TV reklama: Tri ťuky 2 sú vtipné a jasné. Aj preto vo februári vyhrali svoju kategóriu
05 - Modified: 2024-03-12 08:18:28 - Feat.: 0 - Title: Digital social media: Veštenie s Majou sa stalo "top prácou mesiaca"
06 - Modified: 2024-03-11 15:37:31 - Feat.: 0 - Title: Vizuál: Väčšinou to býva silná kategória. Vo februári sa tak nestalo
01 - Modified: 2024-05-10 13:13:39 - Feat.: - Title: Promo, activation, event: Ďalšia dominancia Nezomri
02 - Modified: 2024-05-10 13:36:32 - Feat.: - Title: Digital social media: Ďalšia dominancia NEZOMRI, na finále to už ale nestačilo
03 - Modified: 2024-05-10 13:43:44 - Feat.: - Title: Backstage z Hodnotenia Stratégií: Zažili sme aj emócie trápnosti a hanby
04 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov
05 - Modified: 2024-05-10 12:27:25 - Feat.: - Title: Digital influencer marketing: NEZOMRI na soplík má hravú ideu a ide priamo po produkte