Po zoskoku s padákom sa dej najnovšieho spotu banky presúva do kaderníckeho salóna.
StoryEditor

Zázrak? Nie, ale dnešný účet od 365-ky, kde sa objavujú peniaze za jeho aktívne využívanie

06.05.2024, 12:38
Autor:
redred

Odkazuje to aj Milan Ondrík v najnovšom spote banky. 

Nový diel reklamného sitcomu 365.bank v podaní hlavných aktérov a obľúbených hercov Milana Ondríka a Martina Nahálku pokračuje. Tentokrát v ňom Trišesťpäťka odkazuje, že aj bankový účet môže byť dnešný. Taký, na ktorom pribúdajú klientom peniaze. Komunikuje v ňom produktový benefit vo výške 150 eur, ktorý môžu získať noví klienti banky za aktivitu a prenos účtu do 365.bank.

Po zoskoku s padákom, kde si hlavní protagonisti doslova skočili po hypotéku, sa dej najnovšieho spotu banky presúva do výrazne odlišného prostredia. Je ním kadernícky salón. Aj tu vedú  Ondrík s Nahálkom vtipný situačný dialóg. Tentokrát sa však posolstvo banky upriamuje na výhody jej bežného účtu.

Trišesťpäťka, ako banka pre dnešných ľudí, totiž prináša dnešný účet. To, že sa na ňom objavujú peniaze nie je pritom žiaden „zázrak“, ako sa uvádza v replikách dialógu hercov, ale odmena za jeho využívanie. Výhoda dnešného účtu v 365.bank spočíva v tom, že na ňom môžu noví klienti získať po splnení podmienok finančný benefit až vo výške 150 eur.

image

Po zoskoku s padákom sa dej najnovšieho spotu banky presúva do kaderníckeho salóna.

V novom spote sme opäť využili situačný humor zaangažovaných hercov, ktorý robí komunikáciu produktových výhod zapamätateľnejšou. Staviame najmä na jednoduchosti využívania produktov ako hlavného benefitu v kombinácii s jasným vizuálnym odkazom v podobe sitkomového pódia s priznaným backstage a pri zachovaní farebnosti typickej pre tento komunikačný koncept. Ide už o príznačný rukopis 365-ky, ktorý zvyšuje priraditeľnosť k značke, ale aj kontinuitu a prínos nastaveného komunikačného konceptu,“ vysvetľuje Tereza Molnár, brand & CX director v 365.bank.  

Práve výhodnosť finančných produktov, na ktorú reflektuje najnovší spot 365.bank, je podľa jej reprezentatívneho prieskumu kľúčovým atribútom, ktorý vyžaduje viac ako polovica slovenskej populácie (55,5 %) od svojej banky. Medzi top trojku sa pritom dostala aj bezpečnosť (39,8 %) a jednoduchosť, ktorú požaduje takmer tretina z nich. Aj preto sú práve tieto parametre nosné v rámci komunikácie, ale aj samotnej produktovej propozície, ktorou banka reflektuje požiadavky svojich klientov.

Samotnú kampaň 365.bank od kreatívneho nápadu až po reklamné spoty zastrešila je dvorná reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett. Nový spot je nasadený v televíziách od dnes, 6. mája.

image

Po zoskoku s padákom sa dej najnovšieho spotu banky presúva do kaderníckeho salóna.

Vizitka kampane

Klient: 365.bank

Agentúra: Wiktor Leo Burnett

Creative Director: Peter Michalka

Strategy Director: Vladimír Lefík

Art Director: Terézia Ščasnovičová

Copywriter Senior: Ladislav Macko, Peter Michalka

Account Director: Michal Kopriva

Account Manager: Romana Juhásová

Produkcia:  RIGHT&STUFF

Executive producer:  Viktor Šesták

Executive director: Petra Kyrra Barčáková

Production manager: Dagmar Regitková

Réžia: Dan Růžička

DOP: Lukáš Teren

Herci: Milan Ondrík, Martin Nahálka

 

01 - Modified: 2024-03-04 15:04:46 - Feat.: - Title: 365.bank dáva "Deň k dobru" a dočasne mení logo na 366 02 - Modified: 2023-11-03 12:09:51 - Feat.: - Title: Značky by si mali nájsť originálny priestor a vedieť ľudí spájať 03 - Modified: 2023-10-23 09:45:52 - Feat.: - Title: 365.bank spúšťa ďalší spot komunikačného konceptu „Jednoduchšie, ako ste čakali“ 04 - Modified: 2023-10-09 14:43:57 - Feat.: - Title: Ako budovať značku, ktorú budú zákazníci milovať? 05 - Modified: 2023-09-04 10:20:37 - Feat.: - Title: 365-ka prináša reklamný sitcom a odkazuje: Je to jednoduchšie, ako ste čakali!
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. máj 2024 12:38