Vlani vznikol takzvaný harmonogram prípravy a výstavby cestnej infraštruktúry. Ten sa má každý rok prehodnocovať.
Diaľnice sa na Slovensku v minulosti často stavali podľa politických preferencií a nie na základe skutočnej potreby. Rozhodnutia o výstavbe novej infraštruktúry boli preto neodborné a chýbalo im opodstatnenie založené na dátach. Tak napríklad vznikali aj cesty, ktoré sa tiahli na pozemkoch ľudí blízkych aktuálnej garnitúre.
Súčasný minister dopravy Andrej Doležal si v úrade ako cieľ stanovil zmenu tohto konceptu. Rezort preto zostavil zoznam priorít vytvorený na základe objektívnych zreteľov.
Podľa dokumentu priorizácie, na ktorom Doležalovi ľudia spolupracovali s ministerstvom financií, vznikol vlani aj takzvaný harmonogram prípravy a výstavby cestnej infraštruktúry. Ten sa má každý rok prehodnocovať a jeho prvú aktualizáciu predložil Andrej Doležal vláde minulú...
Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 85% na dočítanie.
01 - Modified: 2024-05-02 19:15:57 - Feat.: - Title: Srbský parlament potvrdil novú vládu. Na niektorých ministrov sú uvalené sankcie, majú vzťahy s Ruskom
02 - Modified: 2024-05-02 22:00:00 - Feat.: - Title: Rysuje sa konečný účet za našu najdrahšiu diaľnicu. Každý kilometer tunela vyjde na 100 miliónov eur
03 - Modified: 2024-05-02 09:16:34 - Feat.: - Title: Slovensko a Taliansko uzavrú dohodu o policajnej spolupráci
04 - Modified: 2024-05-02 11:44:36 - Feat.: - Title: Sulík v Dubaji varil halušky, teraz štafetu preberá Dankovo ministerstvo. Osaka má byť ešte drahšia
05 - Modified: 2024-04-29 09:10:23 - Feat.: - Title: Čerpanie eurofondov brzdí administratíva. Vláda sa bude snažiť uprosiť eurokomisiu, tvrdia analytici