StoryEditor

Stačili tri dni. A táto reklama je hitom internetu

01.02.2014, 16:49
Autor:
redred
Reklamu svetového pivovaru na Super Bowl videlo už takmer tridsať miliónov ľudí.

Mať čo najlepšiu reklamu. S takýmto cieľom idú veľké svetové spoločnosti do najprestížnejšieho športového sviatku v Amerike, Super Bowlu (finálový duel ligy v americkom futbale). Aj preto spoločnosti zverejňujú svoje spoty vopred na internete. Klip veľkého pivovaru so šteniatkom a koňmi videlo za tri dni už takmer 30 miliónov ľudí.

01 - Modified: 2006-01-01 22:00:00 - Feat.: 0 - Title: Predvolebná dôchodková lavína
01 - Modified: 2024-05-13 18:45:54 - Feat.: - Title: Online svet nám škodí? Omyl, prístup k internetu sa spája s väčším pocitom pohody, tvrdí štúdia 02 - Modified: 2024-05-01 18:49:00 - Feat.: - Title: Polícia vyšetruje dva prípady, keď seniori pri podvode prišli o desaťtisíce eur 03 - Modified: 2024-04-15 13:42:00 - Feat.: - Title: Alagič sa kajá: Firma jej zrušila biznisovú spoluprácu kvôli Pellegrinimu. Najprv penila, teraz toto! 04 - Modified: 2024-04-04 22:00:00 - Feat.: - Title: Slnečná búrka, ktorá vyvolá internetovú apokalypsu? Takáto je pravda 05 - Modified: 2024-04-02 09:25:46 - Feat.: - Title: Apple sa chváli vnútornou pamäťou iPhonov. Tie však majú čo doháňať
menuLevel = 2, menuRoute = style/tech, menuAlias = tech, menuRouteLevel0 = style, homepage = false
18. máj 2024 18:38